Стрім, на якому буде оголошено тему Global Game Jam 2023 розпочнеться у суботу, 28 січня, о 20:00 за Києвом на каналах Global Game Jam на Твічі та Ютубі:
https://www.twitch.tv/globalgamejam та https://www.youtube.com/GlobalGameJam
Ми, українська спільнота GGJUA, зберемося у дискорді Ігровари обговорити її, а також будемо обговорювати у чаті GGJUA у телеграмі. Там же є зведена інформація щодо реєстрації по локаціях та інструмент для пошуку команд. І можна вже починати брейнстормити ідеї та робити ігри.
Особливістю посткарантинних джемів у світі є те, що локації у деяких країнах бажають повернутися до 48-годинного фізичного формату джему, тому, будь ласка, не постіть оголошену тему у відкритий інтернет (сайти, твітер та ін.) до 3 лютого.
UPD: Тема є, зайдіть у чат чи дискорд, щоб її дізнатися :)
А ще у Global Game Jam є диверсифікатори. Це невеликі під-теми, які дозволяють надати початковий імпульс для творчості.
Вони опубліковані на GlobalGameJam.org, дублюємо переклад тут. Дякуємо команді ІТ-відділу ІКНІ Національного університету "Львівська Політехніка" за переклад
Ми надіємось, що вони запалять іскри креативності для роботи над вашими ідеями, які ви покажете в своїх GGJ іграх. GGJ це багатокультурна подія, тому для GGJ 2023 ми додаємо диверсифікатори Культури, категорію, яку запропонували члени нашої спільноти. Це пов’язано із особливими аспектами їхніх культур або подій у світі, що зараз відбуваються в них.Ми б ніколи не здогадались до цього переліку, без вашої ініціативи.
Велика вдячність Комітету Диверсифікації за їхній аналіз і формування фінального списку для GGJ 2023: Адам Клівс-Бойне, Чарлі Гарборд, Ґуставо Дорт, Ян Гамільтон, Олексій Ізвалов, Теппо Кауппінен, Тім Куллінґс і Яду Раджів.
Диверсифікатори чудово додають нові розваги або випробування для вашого джем тижня. Іноді вони допомагають звузити масштаб і доопрацювати ваші ідеї. Це повністю добровільні обмежувачі, які ви можете додатково добавити у вашу GGJ гри, не забуваючи сфокусуватись на темі. Це допоможе вашій грі виділитись з натовпу, але ви можете обрати лише до 4-ох, коли завантажите її.
Створення спогадів (спонсоровано dot big bang): Створити гру, в якій буде бодай один момент, що не забуде жодний гравець. Це може бути щось чарівне, жахаюче, вражаюче або з епічною кульмінацією, головне – незабутнє!
Майстер підземель (спонсоровано coherence): використовуйте редактор Unity як механіку або інструмент у своїй грі! Один гравець може приєднатися з редактора в будь-який час, щоб вплинути на світ так, як звичайні гравці не можуть, наприклад, переміщувати та кидати елементи світу та NPC, щоб втрутитися у живу багатокористувацьку гру.
Ігри, що використовують цей диверсифікатор, мають право на призовий фонд у 10 000 доларів США. Більше інформації: https://coherence.io/ggj
Світ стає кращим, коли в ньому більше творців (спонсоровано Unity): Створити гру, де команда гравців – це велика група персонажів або багато учасників грають разом, щоб досягнути цілі.
YAHAHA багатоосібне випробування (спонсоровано YAHAHA): Використати YAHAHA Studio Platform, щоб створити гру в якій буде багатоосібне користування або життєві ситуації для мета-публіки у вашому Global Game Jam проєкті. Ігри створені на YAHAHA мають право змагатися за призовий фонд у розмірі 15,000 $. Детальна інформація на: https://yahaha.com/events/globalgamejam
Прихована спадщина (спонсоровано Ігровим фондом UK/Transfuzer): Будь ласка, використайте цей диверсифікатор, якщо ваша команда з Сполученого Королівства. Використайте місцевий орієнтир або культурну пам’ятку / чия історична цінність (у вигляді фактів, творів, міфів або легенд) локації, близька вашій команді (у Великій Британії) та зробіть це натхненням для вашої гри. Кінцевий проєкт може бути з минулого, теперішнього або принесений з майбутнього, але має збільшити зацікавленість в скарбах регіону, розпалити цікавість різноманітної аудиторії по всьому світу.
Дайте розум вашим НІПам або хоч серце (спонсоровано Inworld): Що б сталося, якби ваші НІПи мали б досвід, мотивацію та особистість? Що коли ваш квестодавець має дещо більше? Що станеться, якщо принцеса не захоче бути врятованою? Здивуйте та вражайте гравців НІПами з штучним інтелектом, які володіють природною мовою. ШІ легко імплементувати у проєкти на Unity, Unreal чи node.js. Якщо вам сподобається джемити з Inworld, ви можете виграти до 50,000 $ за свій проєкт – деталі на inworld.ai/grants
Розгром дезінформації (спонсоровано Центром глобальної взаємодії: Державний департамент США): Створіть гру, що вчить медійній грамотністі і як зупинити дезінформацію.
Куби + Lua-скрипт (спонсоровано Cubzh): Використовуйте Cubzh, щоб створити вашу гру! Команда розробників буде доступна через Discord для джему в каналі #cubzh, якщо ви будете потребувати допомоги. Ми представимо вашу гру після події, найкраща виграє частину з призового фонду в 2,000 $.
Старе зустрічається з новим (спонсоровано CrazyGames): Зробіть браузерну гру натхненну будь-якою класичною Flash грою, додайте неочікувану сучасну модифікацію у ваше натхнення разом із багатоосібним io, клікером або гіперказуальною механікою.
Ділитися значить турбуватися (спонсоровано GitHub): Поділіться вашим вихідним кодом у публічному GitHub репозиторії та надайте посилання на вашу пред’явлену сторінку.
Оживіть ваших гравців (спонсоровано Avaturn): Створіть гру, яка надасть справжній захоплюючий і чарівний досвід для персоналізованих аватарів гравців. Дослідіть нові шляхи залучення аватарів в ігровий процес та оповідь. Додаткові бонуси за те, що дозволяєте гравцям персоналізувати їхні аватари й дальше: через унікальний одяг, аксесуари і варіації кольору. Покажіть нам, як ви використовуєте персоналізацію гравців через покращення вашої ігрової розробки до наступного рівня, щоб оживити ваших гравців.
Самовираження: Створіть гру в якій головний метод(и) введення зроблений(і) через лицьове захоплення (вираз обличчя, рухи тіла тощо).
Конкурс підписів: 2023 це 30-ий ювілей для субтитр в іграх. Ваша гра має текстовий еквівалент як для аудіозаписів діалогів, так і для важливих звуків.
Дзен: Гра не має яскравих візуальних ефектів чи голосної музики або дозволяє гравцям налаштовувати їхню інтенсивність.
Туристичний маршрут: Малюнки у вашій грі показують культурні аспекти місць, що вам подобаються.
Репрезентація має значення: Надайте велику кількість варіантів для зовнішності головного персонажа, як-от: гендерна ідентифікація, раса, зріст, вік, інвалідності тощо.
Понад 9,000 годин: Всі ваші художні наробки мають походити з стандартного MS Paint і залишатися у вигляді MS Paint Driven так довго у вашій пам’яті програми, як це можливо. Ви можете експортувати "остаточні" MS Paint наробки у програмне забезпечення так, щоб зберегти прозорий задній фон, але малюнки мають бути зроблені максимально на MS Paint. Також можете використати версію програми, що є у відкритому доступі: https://paint.js.org/
Казуґ: Музика у вашій грі має бути виконана на інструменті казу.
Ефект близькості: Зробіть усі ігрові звуки на основі об’єктів, що знаходять у найближчому до вас середовищі (наприклад, стукання ручкою об стіл, щоб створити біт і тому подібне).
Синестезія: Використовуйте художнє сприйняття, програми та власне малюнки, щоб зробити музику / музичний дизайн.
Туди-сюди: Добавте використання гіроскопів і акселерометрів у вашу гру.
Не йти протореним шляхом: Використати маловідомий відкритий ігровий рушій.
Не шукати легких рішень: Створити гру без наперед готових, спеціальних бібліотек та інженерних рішень для розробки ігор.
Жінка, життя, свобода: "Народна революція шириться і розростається в Ірані. ""Жінка, життя, свобода"" і ""чоловік, батьківщина, поселення"" головні лозунги іранських людей в цій революції. Стань підтримкою мирних іранських людей роблячи креативну гру на основі одного з цих двох лозунгів."
Доколумбова ера: Ваша історія бере натхнення з міфів доколумбової культури Південної та Центральної Америки: ацтеки, майя, олмеки, все що датуються до 1400 року!
Рік Кролика: Створіть гру, де кролики є її елементом або покажіть, як у вашій культурі/місцевості святкують Рік Кролика або зробіть гру з котиками для наших в’єтнамських друзів, що святкують Рік Кота.
Слава Україні!: Продемонструйте боротьбу української нації за свободу через використання блакитних і жовтих тонів у палітрі вашої гри.
Проросла картоплина: Ваша гра має відображати місцеву “врізшу-у-крісло” багатоосібну гру (кооператив або один-проти-одного). В ідеалі із додаванням картоплі.
Замість 1,000 слів: Зробіть гру без тексту.
Друг в біді: Добавте персонажа який допомагає вам у проходженні гри.
Нові друзі у дорозі: Зробіть гру в команді, де ніхто ніколи не працював один з одним. Бонусом також може бути випадок, коли ви всі абсолютні незнайомці.
Піти помацати траву: Принаймні 50% вашої гри було зроблено на вулиці. Включаючи зображення з вами чи вашою командою, що джемить зовні. Як ви усвідомили, що зовні вам краще?
Число 23: Зараз 2023. Число 23 означає зміни, прогрес, інновації, нові починання, революцію та трансформацію. Добавте одне або більше з цих значень у вашу гру.
Звіринні уміння: Створіть гру, в якій ви гратимете через погляд нелюдських істот.
Ми понад 404...: Створіть гру, яка сфокусована або зроблена навколо зникнення інформації щодо оточуючих нас історичних подій і/або оповідей про спільноти, які недостатньо представлені широкому загалу.
Чи це кінець?: Зробіть гру з декількома закінченнями.
No comments:
Post a Comment